lørdag 4. mars 2017

Glade dager :)


Utrolig hva noen timer og dager med sol gjør med humøret. Alt blir så mye lettere. Her har jeg vært på noen dagers rekreasjon på hytta, og da solen steg opp over fjellene på andre siden av fjorden, ble alt så mye lettere. 
Nesten som om at sollyset visker bort negative tanker. Bare godt humør og smil som kommer til overflaten. Og godt er jo det :)   Deilig å hente frem litt energi til litt positiv tenking og hobby. 
Nå når jeg skal være innestengt i 8 timer i et bygg uten vinduer, må jeg bare nyte de siste solstrålene, og håpe de titter frem i morgen, når jeg har fri. 
Kan jo hende jeg kommer ut fra jobb med noen nye nøster. Men det håper jeg for all del ikke. Må gjøre ferdig alt jeg har liggende rundt om som er påbegynt. 

Ha ei utrolig flott helg alle der ute :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad for en liten kommentar fra akkurat deg.